Districte administratiu

Jornada de Suport Professional: El Facility Management al Districte Administratiu

Imatge: 
© Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC)
El Grup de Treball de Facility Management del COAC, juntament amb l'Escola Sert, l'Associació Catalana de Facility Management, l'Escola d'Administració Pública de Catalunya i FMcat, organitzen els Berenars FM: una sèrie de trobades mensuals sobre temes d'actualitat en el món del Facility Management. Les sessions tindran lloc cada primer dimarts de mes a les 18 h, amb una primera part de ponència i una segona part de debat entre ponents i assistents.

El primer Berenar FM ha tingut lloc el dimarts 1 de juny a les 18 h.



El Districte Administratiu representa un excel·lent exemple de projecte integral de Facility Management al nostre país. Des de l’inici s’ha concebut no només com un projecte transversal que afecta a tot el cicle de vida d’un espai construït i dels seus serveis vinculats sinó també com element dinamitzador i palanca de canvi cap a una nova forma de treballar, situant al centre els seus usuaris interns i externs per assolir els objectius de l’organització. 

Pla estratègic, programa funcional, projecte, obra, posada en funcionament i explotació, amb l’adequat suport de les eines digitals necessàries, conformen un univers en expansió d’un equip multidisciplinar que comparteix l’objectiu d’una millor administració al servei del seu país.

Programa de l'acte:

18:00 Presentació
Pere Castelltort i Sales, Secretari de la Junta del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya

18:05 Moderació
Lluís Dalmau i Arbós, Cap de l’Àrea d’Implementació de les Tècniques de Gestió d’Immobles i Serveis vinculats, Direcció General del Patrimoni de la Generalitat de Catalunya

18:10 Ponents
L’FM en la conceptualització del projecte del DA
Isabel Tornabell González, Sub-directora general de Projectes Estratègics d’Eficiència i Reforma, Direcció General del Patrimoni de la Generalitat de Catalunya

L’FM en l’explotació del DA
Àngel Cortadelles i Bacaria, Director del Programa per la posada en funcionament del projecte Districte Administratiu

Suport digital a l’FM del DA
Edgar Romero Muñoz, Gestor de projectes. Transformació de l’entorn digital de treball. Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació 

18:40 Debat

19:00 Visita a les instal·lacions del DA 
A càrrec d’Àngels Moya, Cap del servei de Gestió Integral dels Edificis i membres de l’equip


Acte organitzat per:




Amb la col·laboració de:

Versió per a imprimirPDF version